Skład zespołu ds. promocji zdrowia
Anna Strońska – wicedyrektor szkoły,
Anna Kuzio – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej,
Ewa Marciniak – nauczyciel biologii, przyrody i geografii,
Edyta Pietrucik – nauczyciel wychowania fizycznego,
Grażyna Tyszkiewicz – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej,
Elżbieta Goździewska – nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
Agnieszka Górska – nauczyciel biologii, przyrody i chemii
Pielęgniarka Szkolna
Przewodnicząca Rady Rodziców
Przewodniczący/a Samorządu Uczniowskiego
Zadania szkolnego koordynatora ds. promocji zdrowia:
- Upowszechnianie koncepcji SzPZ w społeczności szkolnej
- Pozyskiwanie uczestnictwa członków społeczności szkolnej i sojuszników wśród rodziców i w społeczności lokalnej oraz motywowanie ich do wspólnych działań
- Inicjowanie, organizacja i koordynowanie prac związanych z dokonywaniem diagnozy, planowaniem działań, ich realizacją i ewaluacją wyników.
- Współudział w kształceniu pracowników szkoły w zakresie promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej.
- Kierowanie pracą szkolnego zespołu promocji zdrowia.
- Prowadzenie dokumentacji działań szkoły w zakresie promocji zdrowia.
- Współdziałanie z koordynatorem wojewódzkiej/rejonowej sieci SzPZ.
- Rozwijanie własnych umiejętności osobistych i społecznych, w tym współdziałania z innymi ludźmi i kierowania wspólnie podjętymi działaniami.
Zadania i organizacja pracy szkolnego zespołu ds. promocji zdrowia:
- wspieranie pracy szkolnego koordynatora i aktywny udział w: przeprowadzaniu
- diagnozy, planowaniu działań, ich realizacji i ewaluacji wyników,
- organizacji szkoleń w zakresie promocji zdrowia,
- prowadzeniu dokumentacji działań w zakresie promocji zdrowia i pracy szkolnego zespołu.
- zespołowe podejmowanie decyzji.
- ustalenie reguł pracy zespołu i zakresu zadań poszczególnych członków,
- rozwijanie umiejętności osobistych i społecznych członków zespołu.
- Organizacja spotkań zespołu: cykliczność spotkań, z zapowiedzianym wcześniej tematem,
- zaplanowanie spotkań podsumowujących różne etapy pracy,
spotkania otwarte – „każdy mile widziany”, - praca metodą warsztatową, z aktywnym zaangażowaniem wszystkich uczestników (praca w małych grupach, wspólne poszukiwanie rozwiązań).
Otrzymaliśmy Wojewódzki Certyfikat Szkoły Promującej Zdrowie
Koncepcja Szkoly Promujacej Zdrowie