REGULAMIN ZAKUPU, WYDAWANIA I ROZLICZANIA OBIADÓW W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W ŚWDIWINIE
-
- Proces zakupu, wydawania i rozliczania posiłków wyłącznie z wykorzystaniem systemu elektronicznego – aplikacja „Jem w szkole”.
- Login i hasło tymczasowe zostanie wysłany po dodaniu rodzica do systemu przez sekretariat lub intendenta Stołówki – (prosimy sprawdzić także skrzynkę SPAM na swojej poczcie elektronicznej i zachować pierwszą wiadomość). Loginem do aplikacji nie jest email tylko fraza “rodzic+numer”.
- W razie problemów z zalogowaniem się do konta można uzyskać informacje kontaktując się z Intendentem pod numerem telefonu: 570 485 027.
- Do wydania zakupionego przez aplikację Jem W szkole posiłku upoważnia brelok z jednostkowym numerem, którym identyfikuje się osobę uprawnioną przy odbiorze posiłku i sprawdza status zakupionych i opłaconych posiłków.
- Dzięki operatorowi szybkich płatności tPay zamówienia i opłaty mogą być wykonywane 24 h na dobę 7 dni w tygodni i w czasie rzeczywistym informacje trafiają do Intendenta. Realizacja płatności obciążona jest prowizją 2% od realizowanej płatności np. przy kwocie 100 zł jest to 2 zł prowizji.
- Brelok pobiera się jednorazowo u pracownika szkoły w jadalni szkolnej.
- Rodzic po otrzymaniu breloka zobowiązany jest wprowadzić jego nr w aplikacji JEM W SZKOLE w zakładce TWOJE DANE zgodnie z przesłaną instrukcją pierwszego logowania.
- Brelok użytkowany jest przez cały okres korzystania z posiłków w stołówce szkolnej. Obowiązkiem jego posiadacza jest odpowiednie zabezpieczenie go przed utratą i zniszczeniem. W momencie rezygnacji z obiadów, zakończenia edukacji w szkole należy brelok zwrócić pracownikowi szkoły w jadalni szkolnej.
- Utratę lub zniszczenie breloka należy bezzwłocznie zgłosić w szkole, aby zapobiec wydania posiłku osobie nieuprawnionej.
- W przypadku utraty lub zniszczenia breloka, Szkoła po zidentyfikowaniu osoby uprawnionej wyda nowy brelok za opłatą 5 zł. W celu dalszego korzystania z wykupionych posiłków należy uiścić opłatę za wydanie nowego breloka.
- Zamówień i opłat za posiłki dokonuje się wyłącznie za pomocą aplikacji Jem W Szkole.
Za pośrednictwem aplikacji dostępna jest możliwość zamawiania i opłat przez cały miesiąc i wymaga wyprzedzenia zamówienia oraz opłaty minimum 2 dni przed zamawianym posiłkiem. - Limit dzienny wydawanych obiadów to 65 porcji. Po przekroczeniu tej liczby możliwość zakupu obiadów zostanie automatycznie zablokowana.
- Za pomocą aplikacji Jem W Szkole dokonuje się zamówienia posiłków, opłaca się ich koszt, zgłasza nieobecność dziecka w danym dniu, dodatkowo można zapoznać się z historią wpłat i zaplanowanym jadłospisem. Adres strony do zalogowania: https://app.jemwszkole.pl/.
- W przypadku nieobecności dziecka w szkole w dniu, w którym ma wykupiony posiłek w stołówce szkolnej rodzic ma możliwość zgłosić nieobecność dziecka za pomocą aplikacji Jem W Szkole, najpóźniej do godziny 8.00 dnia poprzedzającego nieobecność.
- Aplikacja automatycznie naliczy nadpłatę na koncie dziecka o wartości posiłków w dni z prawidłowo zgłoszoną nieobecnością.
- Nadpłata za zgłoszone nieobecności pomniejsza należność za posiłki w kolejnym zamówieniu wykonanym poprzez aplikację Jem W Szkole.
- Nieuzasadniona i niezgłoszona nieobecność na posiłku nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów za niewykorzystany posiłek.
- Szczegółowe zasady korzystania ze stołówki szkolnej reguluje odrębny dokument – „Regulamin korzystania ze stołówki szkolnej”.
- W przypadku problemów technicznych z obsługą aplikacji „Jem W Szkole” należy skontaktować się z pracownikiem Stołówki pod numerem, 570 485 027 lub email: intendent@miejskastolowka.swidwin.pl
Regulamin wchodzi w życie z dniem 02.09.2024 rok.