Pierwsze nocowanie w szkole! Piątek, 23 lutego 2024 roku był wyjątkowym dniem, a właściwie nocą dla uczniów z klasy 7a, gdyż nocowali oni wtedy w szkole. Młodzież spotkała się w sali 206 o godzinie 19.00 i od razu w ruch poszły materace, śpiwory, poduszki, misie, projektory gwiazd. I choć bardzo szybko legowiska były gotowe, nie było mowy o spaniu. Najpierw uczniowie zjedli przepyszną pizzę ufundowaną przez rodziców. Następnie młodzi ludzie podzieleni na grupy zmierzyli się z grą „Tajemnica zaginionego obrazu”. Uczniowie przemierzając po ciemku szkołę odnajdywali wskazówki, które dawały alibi osobom podejrzanym o kradzież obrazu. Zadania nie były łatwe. Uczestnicy gry musieli odszyfrować kilka kodów, skorzystać z odcisków palców i koła szyfrującego, czy dopasować odciski butów. Wprawdzie wszystkie drużyny bezbłędnie wskazały winnego, to drużyna Gang Świeżaków zrobiła to najszybciej. Po krótkim odpoczynku przyszedł czas na zabawy na hali sportowej. Była wyścigowa gra w Państwa-miasta, gra w zbijanego, oraz układy taneczne. Na naszym nocowaniu nie zabrakło gier planszowych i bardzo długich rozmów. W podsumowaniu uczniowie stwierdzili, że podobały im się wszystkie aktywności, a w ich pamięci na zawsze pozostaną niezwykle ciepłe wspomnienia szkoły nie tylko jako miejsca nauki ale także miejsca gdzie można ciekawie spędzić czas z rówieśnikami w niecodziennej sytuacji. Czy było warto? Zdecydowanie tak. Wspólne nocowanie dało możliwość doskonałej integracji zespołu klasowego, świetnie spędzonego czasu i nawiązania przyjaznych relacji nie tylko między uczniami ale także między uczniami i nauczycielami. Podziękowania: Dziękujemy p. Edycie Pietrucik oraz p. Małgorzacie Ziółkowskiej za całonocną opiekę nad uczniami, a p. Alinie Kasprzak i p. Jarkowi Pawelcowi za opiekę nad uczniami w godzinach wieczornych. Dziękujemy p. Ewie Marciniak za nadzór nad przedsięwzięciem, a panu Łukaszowi Kołodziejkowi za wniesienie materaców. Dziękujemy p. Agnieszce Górskiej za całonocną opiekę nad uczniami, przygotowanie zgód, regulaminu nocowania oraz gry zagadkowej.